> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ny vecka

Kommentarer (0)

2010-03-15 @ 12:27:26

Hej hej!

Fint och soligt det är ute.. synd att solen inte värmer ett dugg bara! =( Jag längtar så mycket till sommaren .. kunna ta på sig sina korta shorts och bli brun och fin! Denna sommaren kommer nog bli den bästa skulle jag tro =)
Isolde kommer kunna gå till sommaren och då kommer man kunna ta med henne till slottskogen, åka och bada, äta på uteserveringar och en massa annat skoj =) Längtar!
Lyssnar på mtv och det kommer bara en massa sommar låtar.. snyft!
Isolde håller på och tar ut alla böcker från bokhyllan och slänger runt dem och skriker en massa glädje skrik hahaha.
Jag känner som om jag har sovit så lite idag.. Isolde har börjat vakna klockan 8 varje dag =/ Måste lägga mig tidigt inatt så att jag inte går runt och är jätte trött på dagen.
Det hände nått jätte skumt igår. Jag höll på och kolla på Isolde och gud vad hon har börjat likna Richard =S
Skrämmande likt ! Hon gör samma miner som han ibland. Råkade kalla henne för Richard hahaha.
En bild på Isolde och pappas armar haha
Aja nu ska jag ta och fixa lunch och kolla vad man kan hitta på idag! =)
Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback