> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Over and out

Kommentarer (0)

2010-03-16 @ 12:50:59

Hej hej!

Här sitter jag i vardagsrumet och har precis matat Isolde med gröt och blåbär. Vi ska åka in till stan och träffa Delajah! =) Gud det var en evighet verkligen. Kommer bli kul att komma ut och rensa lite tankar det behöver jag verkligen efter att ha någon på mig som tjatar som en galning! Känns som om jag kommer bli galen faktist inte nog med att jag redan gör en stressbehandling. Men som sakt egoister finns det gott om i detta landet =) Tänker på sig själva och inte på vad den andra vill. Om jag inte vill vara med någon så är jag inte det. Och det gör det mycket värre att någon tjatar på mig. Detta är ett avslutat kapitel som jag aldrig mer kommer skriva om i min blogg för det är bara uttjatat och oviktigt för mig.
Nu ska jag skynda mig och fixa till mig =) Måste vara inne i stan klockan 14:00 !
Kram alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback