> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Separation?

Kommentarer (2)

2010-03-14 @ 00:48:21

Hej hej!

Det var jätte trevligt idag hemma hos min syster! Jätte god mat och sällskap =) Jag åkte dit själv med Isolde eftersom jag och Richard har bråkat. Så nu ligger jag här i soffan och min lilla Prinsessa ligger och sover ska nog också ta och lägga mig snart. Richard är antagligen hos sina föräldrar eller nått ?! Känns faktist skönt att vara ensam.
Ibland så kan det bli väldigt påfrestande och att vara ensam är inget som jag lider av .. tvärtom jag är mer som en ensamvarg och det är jag faktist glad över för då är man inte beroende av någon =) Förutom min lilla tjockis då! Henne skulle jag ALDRIG kunna vara utan! Just nu så känner jag att jag vill vara ensam men alla par bråkar och känner så för stunden så klart. Men om man inte får någon uppskattning för någonting som man gör så tröttnar jag helt enkelt.. varför ska jag göra något för någon om man inte får något tillbaks ?
Det handlar ju om att ge och ta i alla förhållande.
Klurig fråga du =) haha. Alla ni som läser min blogg kan tycka att jag skriver personliga grejer. Och aa jag skriver ju allt som händer i mitt liv så då kan det ju så klart bli personliga grejer. Jag ser min blogg som min dagbok så om någon stör sig av det som jag skriver behöver ni verkligen inte läsa ;) hihi lite små kaxigt så där haha.
Någon som jag saknar väldigt mycket är min bror =( Har inte träffat han nu på jätte länge. Han bor ju inte i Sverige utan han bor i Cypern den jäveln =P Han ska iaf komma till Isoldes dop så då ska jag allt ta vara på min tid med min store bror<3
I denna bilden var vi ute i London på nått universitets fest där min bror pluggade då
Jag åkte helt själv till han när han bodde i England. Sedan har han hunnit bo i Grekland och Cypern och snart ska han flytta till Malta. Då ska jag fan spara till en resa till mig och Isolde och besöka han =)
Aja nu är det dags att sova!
Kram på alla underbara

Kommentarer

Postat av: tamara

Bra skrivet camilla! Alla par bråkar det är helt rätt. Men uppskattning behöver man fan varje dag! Känner nästan igen mig i ditt inlägg =/

2010-03-14 @ 11:17:46
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: Camilla

Tack Tamara ! Du är så gullig verkligen.

2010-03-14 @ 12:04:43
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback