> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Siba

Kommentarer (0)

2010-03-01 @ 11:55:28

Hej hej!

Idag mår jag bra =) Känner mig pigg och är redo för att hitta på något kul.. men alla i hemmet sover ?! =(
Ringde till Siba precis och väggfästet funkade visst till alla väggar =) Förhoppningsvis så kommer vi sätta upp den senare då . Det inlägget som är nedanför skrev jag igår vid 21-tiden men den lades upp för några minuter sen.. skumt?!
Har fortfarande inte fått svar från mina kusiner .... Blir galen av sånt!
Vilka idiotiska I-landsproblem alla har här i Sverige man får dålig samvete ibland för att man har det bra medans andra knappt har mat!! Jag och Richard har bestämt oss för att skaffa ett faderbarn. Jag menar om man skickar 200-300kr till barnet kan ni fatta hur mycket det hjälper den? Okej 200-300kr är ingenting egentligen men jag tycker faktist att alla borde börja skänka lite pengar till dem fattiga. Jag skriver inte detta för att lätta på mitt samvete utan för att det är bättre att försöka hjälpa andra än att bara sitta och inte göra någonting. 300kr för dem som har det dåligt är mycket bättre än ingenting! Så alla snålisar som läser min blogg börja skänka lite pengar till tredje världen !


Bilder från Lördag:

Älskar att klättra på pappa!



Får en jätte goo puss av mitt hjärta!

Sötnosen blev ledsen för att hon inte fick äta godis


Jag brukar ju ta bilder på Isolde varje dag och så brukar jag filma henne så att hon har en massa bilder och videoklipp som hon kommer få när hon blir äldre =) Tänkte börja lägga upp lite videoklipp så fort jag har lärt mig hur man gör!
Nu ska jag gå och leka med min prinsessa som vaknade precis !
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback