> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Skyndis

Kommentarer (0)

2010-03-18 @ 13:55:28

Hej hej!

Har städat hela hemmet och håller på och tvättar också. Richard gick och lämnade Isolde i Klareberg till Mamma och jag sitter här och äter lite. Har lagat ris och en slags kycklingröra som jag kom på själv hihi =)
Herregud vilken tråkig väder det är ute ! Får ta på mig min tjock jacka tråkigt..
Inte konstigt att det finns så hög antal av depression här i Sverige .. mycket kan man skylla på vädret. Vem blir inte deppig när det är sånt här väder när det borde vara vårväder ? Måste verkligen flytta till ett varmare land snarast! haha aja drömma kan man alltid =)
Nu ska jag ta på mig lite för jag måste iväg och ta bussen ska vara inne i stan klockan 14:00 men åker lite innan för att visa att jag kan hålla tider och är ansvarig hehe måste ju fjäska lite =)
Aja önska mig lycka till nu ! =) Känner mig så här just nu faktist haha :



Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback