> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Smaskigt

Kommentarer (0)

2010-03-06 @ 16:13:53

Hej hej!
Så nu är jag hemma igen och är redan trött ! :P
Köpte totalt 5kg kött varav oxfilé och rostbiff så gott! Så idag ska vi äta rostbiff med ris och någon god sås till =)
Isolde sitter i sin matstol och leker och äter lite majskrokar haha =)
Imorgon så ska vi antagligen gå på bio eller gå ut och äta middag. Då ska mamma vara barnvakt =)
Idag så fick Isolde ett par jätte söta skor, mössa och två par strumpbyxor av mamma så snällt! Idag så ramlade min lilla prinsessa från sängen också :(:(:( Stackarn! Hon blev så himla ledsen och bara grät och grät och var så ledsen..
Jag fick ta upp henne och så höll jag bara om henne min lilla flicka :( Hon blev röd om pannan och har en liten bula nu =( Stackarn..
Jag vet att alla barn ramlar nån gång men nu är jag ännu räddare.. hon är helt vild och jätte snabb! Får lust och ta på henne en hjälm och massa med skyddskläder hahaha :$
Eller så får vi göra om hela lägenheten till madrasser istället för golv ?!
(Kommer inte hända så klart men men)
Aja nu ska jag kolla på lite tv och bara slappa.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback