> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Stress

Kommentarer (0)

2010-03-04 @ 18:54:56

Hej hej!
Nu är jag äntligen hemma! Idag har jag verkligen känt mig stressad =P Glömde min mobil i Gina Tricot och jag hade inte ens märkt detta :S Jag och min syster skulle precis ta 142:an hem och så ringer mamma och säger att en tjej från Gina Trico hade min mobil ! Jag fick springa tillbaka och hämta den och jag tackade henne så himla mycket! Tur att det finns goda människor kvar =) Tack till den som inte snodde min mobil! Tack tack tack ! =)<3
Jag hittade som tur min storlek i mina tights =) När jag väl kom in till stan så märkte jag också att jag hade glömt Isoldes nappflaska!! Detta är första gången det händer så jag gick fick gå till hemköp och köpte en ny till henne. Nu ligger Isolde och sover i barnvagnen och jag tänkte också sova en liten stund.. känner mig så trött. Juste glömde berätta att jag var inne i photojapan också för att kolla hur mycket det kostar att göra fina dopkort =) Jag ska göra en lista på alla som vi ska bjuda och beställa dem. Hade tänkt att beställa dem nu på söndag för det skulle ta max en vecka för att göra dem och jag vill skicka iväg dem så fort som möjligt! Så kul det kommer bli <3
Har skrivit upp vad jag hade tänkt att ha för mat till middagen också och vad som behövs köpa osv. Jag ska googla lite sen på bordsdykningar för att få lite inspiration på hur jag vill ha det uppdukat och vad jag vill ha för färger på servetterna m.m. Jag vill verkligen att Isolde ska få en jätte fin dop så att man kan ta en massa bilder och sedan visa henne det när hon blir stor =) Juste mamma ringde och berättade att hon hade fått tag på en av mina kusiner och att hon och hennes familj mår bra =) Tackar gud för detta!
Det finns fortfarande flera som är försvunna men jag är säker på att mamma kommer att ringa mig och ge mig goda nyheter =)<3


Ha det bra alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback