> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tja tja

Kommentarer (0)

2010-03-08 @ 17:13:35

Hej hej!

Här sitter jag med min lilla tjockis! =) Richard är och jobbar nu och kommer hem vid 21-tiden. Lagade precis en kebabsallad till mig som jag hade tänkt att äta till The hills . Marie är så snäll och ska hämta min mobil efter jobbet =)
Tack så mycket! Jag hann sova lite innan Richard åkte till jobbet . Så jag känner mig lite mer utvilad nu iaf=) Ikväll hade jag tänkt att laga oxfilé med potatis och dipsås till =) Aja nu börjar min serie .
Min kameras batterier är slut också och laddaren är spårlöstförsvunnen ! Tråkigt !! Får åka upp till mamma Imorgon och ladda den eller nått =/
Aja nu ska jag kolla på min serie!


Vi<3

Kram alla fina!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback