> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tjena

Kommentarer (0)

2010-03-17 @ 12:00:39

Hej hej !

Här ligger jag fortfarande i sängen och myser med Isolde =) Min säng står mot fönster brädan alltså mot fönstret så hon ställer sig alltid där och kollar ut haha så söt ! Hon kan börja banka när folk går förbi också och är jätte glad haha. Fy vad trist det är ute.. man vill ju helst inte kolla ut när det är grått och fult! Får lust att bara sitta hemma när det är sånt väder. Aja men vad ska man göra får drömma sig bort att man ligger i stranden i Thailand eller nått =)
Dagens begär:









Åh jag är så kär!





Jag är kär i alla! Tänkte beställa hem 1 men jag kan inte bestämma mig för vilken som är finast? Den i svart och koral färg tycker jag så klart är finast men den är dyr också =( Snyft!
Min svarta mockajacka väntar ju på mig i affären också och vill bli köpt av mig ! haha
Aja nu ska jag ta något att äta!
Ha en underbar och fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback