> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Borta

Kommentarer (0)

2010-03-10 @ 21:04:02

Hej hej!

Jag och Isolde kom PRECIS hem! Vi har varit borta sen klockan 11 på dagen =/ Är mega trött..
Vi va på öppnaförskolan och lekte lite med andra barn och så målade vi klart avtrycks tavlan till Isoldes gudmor!<3
Jag och agneta pratade om dagis osv idag . Tror jag ska välja en dagis som ligger 5min från vårt hem =) Och i andra hands val ska jag välja en nybyggd dagis som ligger nära mamma. Isolde har ju redan en liten kompis som redan går där =) Sedan så åkte vi in till stan och köpte lite små grejer. Isolde kladdade en massa idag med kritor osv så jag köpte lite sånt till henne idag =)
Måste köpa en bilbarnstol till henne också =/ Usch dem ligger över 2000kr! Vilka skurkar verkligen ! Gud vad mycket alla bebis affärer måste tjäna dem tar ju riktigt höga priser på ALLT !! Vår vagn som vi har gick nästan på 7000kr .. kan ni fatta hur mycket pengar det går åt? Som tur är så fick hon den av mina föräldrar <3 Så snälla och omtänksamma!
Hur som helst så är dagens bilder här :
Hmm vart ska den vara?
Jätte glad =)
Skaldjurs soppa med hummer i .. Mmmm så gott!
"Födelsedagsbarnet" och mamma =)
hihi =)
Nu ska jag vagga min lilla flicka =)
Kram på er alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback