> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Home sweet home

Kommentarer (0)

2010-03-16 @ 20:08:43

Hej hej!

Nu är jag hemma igen kom hem för en timma sen bara. Isolde sitter i sin stol och äter majkrokar och kollar på tv haha. Vi kollar på X- Effekt som går på mtv går ju bara skit på tv så det blir lätt att man kollar på skit =/
Det var jätte trevligt och kul att ha träffat Delejah vi har varit vänner sen 7år tillbaks. Vi kollade på en massa kläder och jag blev stört kär i en mocka jacka! Så himla snygg verkligen! Synd att man alltid hittar fina grejer när man är pank och sen när pengarna kommer så är allt slut! Blir så arg på sånt men jag får skylla mig själv att jag slösar mina pengar för snabbt. Och Zarah affären har ju hur snygga kläder som helst ! Där hittade jag och Delajah världens finaste tröja som både ville ha hahaha. Men vi kom fram till att vi fick träffas när pengarna kom igen och hålla tummarna på att ingen hinner före!
En bild på mig och Delajah från min student =)
Imorgon så ska jag på middag uppe hos mina föräldrar =) Dem har bröllopsdag idag! Dem har varit gifta i 28år! Vill säga grattis till er och fortsätt med den glädjen som ni har och som ni sprider vidare till oss "barnen". Känns jätte skönt att tillhöra en familj som bryr sig om varandra och att vi alla är så nära! <3
På fredag så ska jag på utbildning inför eventet för nokia. Jag ska få låna en nokia telefon också och får absolut inte använda min samsung telefon haha. Känns väldigt kul att få göra detta och jag ser så mycket fram emot det också.
Aja nu ska jag leka lite med Isolde och underhålla henne.
Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback