> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Mysdag

Kommentarer (0)

2010-03-17 @ 21:09:20

Hej hej !
Här sitter jag och är hemma igen =) Åt så himla god mat och till det fanns det vin. Åt världens goaste tårta också! Jag brukar inte äta tårta och sånt.. tycker inte om det men den tårtan som mina föräldrar hade idag var den goaste på länge! Jag var snäll och hämtade ut Richards paket är så trött på att gå runt och göra hans grejer jämt.. när ska han lära sig att ta sitt egna ansvar är frågan ??! Den har varit där sen i Måndags men snäll som jag är hämtade jag ut den fast jag inte ens hade barnvagnen med mig idag. Hade med mig Isolde i bärselen! Aja men det är väl jag som är dum nog att jag gör hans grejer åt han =/ Men paketet stog på mitt namn så jag orkade inte få påminelse och att det skulle bli extra pengar. När jag får en son ska jag ta och lära han att göra allt själv precis som vi tjejer får göra. Förstår inte varför mammor uppfostrar sina söner på ett helt annat sätt än hur man uppfostrar tjejer. I min familj så är killarna bortskämda och vi tjejer fick jämt hjälpa till i hemmet osv. Killar ska väll kunna betala sina räkningar själva, fixa sin egna mat, tvätta, stryka osv allt som vi tjejer gör borde dem också ta och lära sig! Juste skrev fel igår .. jag skrev att mina föräldrar hade varit gifta i 28år men det var fel det var 29år=)
Dagens bilder är här iaf :






Mammas present till pappa =)

Klart att man blir glad när man får ett armband i rödguld, vitguld och vanligt guld!

Äter lite kvälls gröt =)
Puss
Haha vet inte riktigt vad vi gör !
Bästisar <3 =)
Min sötnos!
Rickys paket
Lägger upp lite mer bilder senare ! Nu måste jag byta på lilla Isolde och mata henne och vagga henne!
Kramar till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback