> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Dummis!

Kommentarer (0)

2010-03-18 @ 10:38:13

Är verkligen glad över folk i min ålders reaktion på att jag har barn.
Har pratat med två killar som gick i min klass i klarebergs skolan och dem tycker ju att det är jätte kul att jag har barn. Och ger Isolde komplimanger osv =) Sånt tycker man väldigt mycket om ! Det är kul att höra.
Av äldre får man ju bara höra OJ ÄR DU MAMMA ? HUR GÅR DET? HUR FÅR NI DET ATT GÅ RUNT EKONOMISKT?
Tycker att detta är respektlös mot mig att få sådana dumma frågor :S Det är inte direkt så  att jag går fram till en 40-åring och börjar fråga HUR FÅR DU DET ATT GÅ RUNT EKONOMISKT ? HUR ÄR DU SOM MAMMA TILL DINA BARN? ÄR DU BRA ELLER ÄR DU EN SATKÄRRING ? Nämen seriöst det finns så många korkade människor. Jag brukar för det mesta driva med sånna idioter och är jätte ironiskt och det roliga är att det är så många som inte fattar ironi. Richards kompis mamma stoppade ju oss när hon såg oss med vagn och bara: ASSÅ HON LIKNAR INTE DIG RICHARD :S
ÄR DU SÄKER PÅ ATT HON ÄR DIN ? Säger man sånt äns ? Asså blir så himla sur blir inte ledsen blir sur över att sånna människor finns och för det första att dem har barn och att veta att deras barn är lika pantade som sina föräldrar i huvudet det är väldigt sorgligt ! Varför skapa flera idioter i detta landet ? Det är ju inte hennes barns fel att dem är rasister och helt pantade i skallen utan det är hennes fel och pappan till barnen. Barn brukar ju ta efter och säga det som dem hör hemma.
Jag var så nära på att fråga hur går det med ditt alokohol problem ? Hur går det med alla dem olika män som du har haft den senaste tiden? Vad tycker dina barn om att du träffar så många män och inte har något seriöst?
Men jag är inte så elak och jag är uppfostrad att ibland så är det bäst att hålla tyst!
Jävligt viktigt att tänka på vad man säger! Det är så många som bara pratar utan att ens tänka innan, fattar inte detta .. det går ju så lätt att såra någon. Meningen är väll att dem så kallade "vuxna" ska stödja än istället eller?
Fattar inte vart samhället är på väg! Men alkohol och droger har välla förstört väldigt mångas hjärnor och det är väll därför dem kan sprida ut så många korkade kommentarer! Jag tycker bara synd om sådana människor att dem inte tar tag i sina problem istället för att få andra att må dåligt osv. Men det är klart att det handlar mycket om självförtroende jag menar någon som är frisk och mår bra i huvudet säger inte så korkade grejer :S Folk med dålig självförtroende kan vara jävligt elaka ibland. För om jag var 50år och söp skallen av mig och att min egna dotter fick se mig ha sex med en ny man som man tar hem när hennes kompis är på besök så skulle jag må sjukt dåligt och min självkänsla och självförtroende skulle ligga på marken verkligen!
Men alla får ju leva som dem vill men fräckt av henne att hon har mage nog att gå runt och säga elaka saker till andra när man i själva verket behöver massa med hjälp! Aja hoppas att hon får hjälp så att hon slipper gå runt och vara elak =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback