> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (0)

2010-03-18 @ 22:04:38

Hej hej!

Det gick jätte bra på utbildningen =) Jag fick låna en Nokia telefon X6 en jätte bra mobil! Fick med mig en tröja som arbetskläder också där det står Nokia på. Jag ska börja jobba på Torsdag då ska jag vara i Allum i 3affären som ligger där så det blir en ganska bra bit att åka men kul ändå ! Vi kommer att hålla en tävling så alla ni "konsumenter" har en chans att vinna en nokia mobil med toutch knappar osv allt ni behöver göra är att komma förbi mig och spela i min mobil och den som får bäst resultat vinner mobilen .. enkelt va ?
Och om "min" affär säljer flest nokia telefoner så vinner jag en Nokia telefon som ni också kan vinna kul va?
Så nu får ni ta och komma och köpa flera mobiler hos oss =) haha
Ska tjata hål i huvudet på folk så att dem köper en massa haha.. håll tummarna för mig ! =)
Vinner jag mobilen så kommer jag ge den till Richard =)
Medans jag väntade på min buss så gick jag och handlade lite mys i hemköp
Köpte även detta till Isolde för skojs skull bara haha =)
haha så söt! =)
Aja nu är min lilla flicka jätte trött ! Så jag ska ta och laga lite varm mjölk till henne och vagga henne =)

Kram så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback