> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God natt !

Kommentarer (0)

2010-03-18 @ 22:44:18

Hej igen!

Isolde hade bara sovit en liten stund idag uppe hos mamma när hon passade henne så hon somnade direkt!
Känns skönt för mig för jag är JÄTTE trött har ju varit uppe sen klockan 8 idag! Måste vika dock en massa kläder innan jag tar och sover =/ Usch tråkigt!
Känns så bra att Isolde trivs så bra med min mamma för då går jag inte runt och är orolig. Och hon är så söt hon kollar så mycket på min bror .. allt han gör är jätte kul för henne =) Haha så söt !
Hon tycker att pappa är jätte mysig också . Hon kan sitta i hans knä i timmar typ !
Jag och Richard är ju vänner igen och det känns jätte bra !
Fick rosor =)
Och tulipaner =)
Älskar blommor ! =) Hoppas bara att jag inte får det när vi bråkar bara haha .
Det känns dumt att säga så här men det var bra att vi bråkade och att han sov hos sina föräldrar osv .. alla par måste ju bråka ut sig! Det blir så mycket bättre efteråt och så är man extra gulliga mot varandra =)
Richard är ju väldigt speciell för mig han är ju pappan till mitt barn så jag kommer alltid att älska honom vad som än händer! Det är lättare/enklare att göra slut än att fortsätta kämpa och inte är vi några veklingar i detta hemmet NEJ! Skojar bara.. men vi har pratat ut och just nu så känns det bra igen =)
Jag och mitt allt!
Bananer i pyjamas dem skojar och står på!
Har jag berättat att Isolde har börjat med att stöka till det rejält här hemma ?
Här tog jag en bild på henne som bevis! Hon tar ut alla böcker och dvd filmer och slänger runt dem. Hon har gått till sin egna byrå flera gånger och tagit ut massa med kläder och bara slängt dem på golvet! Men man kan ju inte göra något annat än att bara skratta och tycka att hon är fruktansvärt gullig när hon gör sina små bus grejer!
Och detta gör hon VARJE morgon! haha
Vi fick hem två presentkort till västtrafik idag också =) Älskar att få hem presentkort ! Haha =)
Sånt gillas starkt! =)
Aja mina kära vänner nu ska jag ta och äta lite mat och sedan blir det lite mys innan Richard åker och jobbar igen =(
Han har sökt en tjänst där han jobbar fast med andra arbetstider. Då börjar han 9:00 och slutar 18:00 jag verkligen hoppas och ber att han får den ! Det är så himla tråkigt att han måste jobba natt! Men det är ju bättre än inget iaf men det skulle vara jätte kul om han fick denna tjänsten =) Håll tummarna för min Richard ! =)
Sov gott nu alla och dröm sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback