> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God natt!

Kommentarer (0)

2010-03-18 @ 00:19:46

Hej hej!

Som ni ser så har jag ändrat lite på min bloggs utseende =) Amatör aktigt men jag hoppas på att få det finare om ett litet tag. Isolde ligger och sover i sin säng och Richard har åkt för att jobba! Han blev så himla glad när han kom hem och såg att jag hade hämtat ut hans paket =) Han provade sina grejer direkt.. dem var hur fina som helst verkligen!
Hans ecko tröja var jätte häftig och hans kalsonger var hur fina som helst! Det såg ut som om det var en konstnärlig målning på dem =)
Imorgon ska jag på utbildning klockan 15:00 jag är faktist lite nervös :$ haha. Men det kommer säkert gå jätte bra=)
Känns skönt att kunna bidra här hemma med lite extra pengar utöver mina mamma pengar . Skulle bli jätte glad om jag fick ett sommarjobb också! Ska ju på en intevju den 23/3 tror jag att det var och det är under hela sommaren. Fast det är jätte många som har sökt så jag vet inte om jag har så goda chanser men jag hoppas verkligen!
Här är resten av bilderna :
Jag ville spela lite stilig haha

Min lilla snövit =)

Så duktigt hon står! =)

Mamma och Frej

Kunde inte hålla mig för garv


Aja mina kära vänner nu får jag ta och lägga mig! Ska sätta på Desperate Housewives från ninjavideo.net. Där kan man se jätte många olika serier och filmer helt lagligt och man behöver inte ladda ner något. Jätte bra sida tycker jag iaf . Det är nyare avsnitt på serierna än dem som går på kanal 5 tex. Eller så är det bara jag som är ivrig och gillar att ligga steget före hahaha =)
Aja god natt iaf och ha en underbar sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback