> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hej hej

Kommentarer (0)

2010-03-21 @ 22:18:40

Hej hej!

Vi har varit hemma hela dagen idag! Jag råkade somna förut och sov jätte länge. Så när jag vaknade började jag tvätta och städa lite här hemma. Richard har varit jätte snäll och gullig och hjälpt mig jätte mycket med Isolde denna helgen. Han har lagat mat och varit allmän söt =) Tack så mycket !
Kände verkligen att jag behövde vila.. vet inte om jag kommer bli sjuk eller vad som har hänt men det känns som om jag har sprungit en maraton och är helt död! Vi får hoppas på att min trötthet vänder nu i början av denna veckan! Kul att lönen ska komma snart.. tråkigt att vara så här pank! Får ta ut Isolde imorgon på en rejäl promenad.. stackarn har varit hemma hela dagen idag =/ Hon somnade precis så nu ska jag och Richard sätta på en film och mysa framför tv med lite gott ! =) Mina svärföräldrar var här i lördags och hade med sig en jätte rolig present till Isolde. Det var som en bläckfisk som sprutar vatten och rör sig själv i vattnet.. hon tyckte att den var jätte rolig så klart!
Dagens bilder:
Den fina stickade tröjan fick Isolde av sin gammel farmors syster.. fint va ? =)
Den sitter jätte fint på henne och man tackar så mycket ! <3
Ska på en tjejkväll nu på Tisdag också. Då ska Isolde vara med sin farmor medans jag går och kollar på Alice i underlandet i 3D =) Kul!
Aja nu ska jag ta och mysa framför tvn. Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback