> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tur eller otur

Kommentarer (0)

2010-03-24 @ 23:42:15

Hej hej!

Nu är jag äntligen klar med allting! Jag har haft både tur och otur idag =/ Jag ska provjobba på tisdag i restaurangen Gamle port som kock då =) Det var dem goda nyheterna ! haha. Oturen jag har haft idag var att min mobil dog och sedan så när jag kom hem efter att ha varit hos mamma och så , så märker jag att jag inte hade några nycklar!!!
Jag fick gå till vår förra grannar som är hur gulliga som helst ! Och bad om att låna telefonen .. skämdes ihjäl verkligen! Jag fick tag på pappa och han var gullig och hämtade mig =) Tack till er båda!
Kom inte hem förens 21:30 idag .. och jag som verkligen ville vila ordentligt .. har ju sprungit fram och tillbax hela dagen verkligen! Aja men efter mitt inlägg så kommer jag somna direkt iaf =)
Min lilla flicka somnade bara för en halvtimma sen trots att jag väckte henne halv 9 idag på morgonen .. och hon sov bara en timma under dagen =/
På BVC så gick allt bra .. och det tackar jag för =) Jag var orolig för hennes längd.. trodde hon var lite liten. Men hon låg så som hon skulle ligga i sina kurvor så nu slipper jag vara orolig över det för tillfället =) Nästa gång ska hon få vaccin stackarn! =(
Min kamera sladd har gått sönder också eller aa egentligen så har isolde bitit sönder den =(
Jag hade tagit jätte fina bilder på Isolde med sin nya pyjamas som hon fick av sin farmor men tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna på min dator ..
Men tänkte lägga upp 3 söta bilder som jag hittade på Isolde när hon var 7månader!
'
Imorgon ska jag jobba i Allum i 3butiken =) Ni har väl inte glömt att vi har en tävling där ni kan vinna en toutch nokia mobil va ? Allt ni behöver göra är att komma förbi oss och spela Need for speed på min mobil och den som får bäst tid vinner mobilen.. enkelt va ? =) Aja ska gå och nanna kudde nu..
Sov gott alla och dröm så sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback