> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (0)

2010-03-27 @ 21:36:49


Hej hej !

Idag så har jag jobbat.. tiden gick faktist väldigt snabbt. Det är nog för att jag kommer bra överens med en tjej som också jobbar där jag jobbar och idag så var det verkligen jätte många som spelade i våra mobiler... kul =)
Nu har jag två dagars vilo dagar och sen blir det att provjobba på gamleport.. jag är både nervös och förväntansfull!
Jag kommer ju inte ihåg kökstermerna längre =/ Men jag tror ändå att det kommer gå bra .. eller jag hoppas det iaf!
Känner mig helt slut nu faktist och Isolde vägrar att somna fast hennes ögon håller på att stängas av sig själva!
Jag åt Sushi till Lunch idag =) Jätte gott! När jag kom hem så hade Richard städat lite o köpt hem en massa godis,choklad och en pizza =) Plus så hade han köpt mig en present från Glitter! Så gulligt!
Jag fick ett armband och ett par örhänge lägger upp bilder imorgon =)
Isolde när hon var nyfödd nästan =)
Ska leka lite med Isolde och sedan vagga henne ! När hon har somnat så ska Jag och Richard mysa framför soffan med allt gott och kolla på Shutter Island =)
Sov gott alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback