> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

lonely

Kommentarer (0)

2010-03-03 @ 20:21:39

Hej hej igen !

Mina föräldrar har gått och min lilla tjockis ligger och sover :( Så jag är helt ensam just nu :P Hur som helst så lagade jag fläskfilé med potatisklyftor och en massa sallad till. Till kaffet hade jag köpt bullar till =)
Efter att vi hade ätit så badade jag och mamma Isolde <3 Så söt! Hon ÄLSKAR att bada! Hon var helt lycklig och plaskade omkring en massa. Sedan så fick hon 300ml mjölk och sa hejdå för idag! Imorgon så ska vi åka in till stan och byta mina tights dem var lite för stora :( Och sedan så ska vi fika med min syster <3 Alltid lika kul! Min syster fyller år snart :D Som tur är så har jag redan köpt present :) Ska åka till bäckebol också om jag orkar.. annars får jag ta det på fredag!

Bilder från idag :
Mitt lilla hjärta!
Min lilla docka!
Snart kommer Richard hem = ) Ska ta fram Mys snart som jag handlade förut.
Ha det bra alla söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback