> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lovely

Kommentarer (0)

2010-03-03 @ 00:50:17

Hej hej!

Idag så har jag varit inne i stan med min syster=) Jag hittade en klänning och ett par jätte fina Tights som jag har varit på jakt efter! Efter att vi hade handlat så tog vi en fika på Slim Food så himla god mat ! <3 Älskar verkligen Slim food både nyttig o gott! Jag ska åka till Bäckebol antingen på Torsdag eller Fredag och så ska jag låta en fotograf ta en fin bild på Isolde som man kanske kan använda till dop inbjudningskortet? =)
Jag har bjudit över mina föräldrar på middag imorgon =) Kommer bli jätte kul! Det var jätte länge sen dem var här (Eller det känns så iallafall). Ska nog laga fläskfilé med potatisgratäng och någon god sås till =) Och en massa sallad så klart vi är salladsmänniskor! Mums! Fast köttmänniskor också iförsig bra kombination.
Isolde har varit jätte snäll idag. Hon har varit lite så där extra glad idag :) Jag köpte hennes smoothie inne i stan idag också haha hon är så söt när man visar henne förpackningen så sträcker hon ut sina små armar och försöker ta den!
Hon har börjat leka jätte mycket med sin alfabets pussel också!! Åh är jätte glad !! Säger hela alfabetet till henne varje dag och hon bara skrattar och tycker att det är jätte kul! haha sån liten busunge!
Dagens Bilder:


Man kan verkligen inte påstå att min lilla Isolde inte får mat :P

Dagens inköp =)




Richard håller på och laddar ner Lejon kungen till mig (och Isolde)! Jag älskar verkligen Disney filmer! Tingelin är nog en av dem vackraste och finaste filmerna! haha jaja alla har olika smaker.. Richard tycker att jag är en fjant men jag tycker att det är sött :P haha (Skojar för alla som inte fattade det). Den ska jag sätta på imorgon iaf och hoppas på en mysig stund med Isolde på morgonen <3 Aja nu börjar klockan verkligen ticka jätte snabbt!
Nu måste jag sova.. God natt alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback