> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Peace

Kommentarer (0)

2010-03-09 @ 19:27:22

Hej hej!

Nu är jag äntligen hemma =) Det känns skönt för jag är helt slut verkligen! Jag har varit uppe hos mamma och åt en massa gott =) Sedan så åkte vi och hämtade min mobil hemma hos Marie och Bosse och så blev det lite kvällsmys som jag handlade på väg hem =) Jag hann ladda min kamera ordentligt idag också uppe hos mamma så jag kan fortsätta med att ta en massa bilder på Isolde <3 Imorgon så ska jag på middag klockan 17:00 då är det min systers födelsedag =) Hon blir 28år imorgon! Grattis i förskott till min sötnos =) Lika ung och vacker som vanligt det är bara en siffra som kommer att stiga hehe . Som tur är så hade jag köpt hennes present för läääänge sen så jag har inte behövt oroa mig för present eller för att stressa i sista minuten.
Dagens bilder:


Min far med Isolde<3

Isolde och min bror

Mina två gullepluttar =)

Vi kollar på tv haha

<3


'

Läste att dem precis har börjat med Zumba på mitt gym. Något som man ska testa kanske ? Måste verkligen ta tag i min träning nu.. usch vill inte ens tänka på hur dålig min kondition måste vara nu.. buuu! Visste ni att jag hade bäst kondition i min klass av tjejerna när jag gick i klarebergs skolan ? Hehe ville inte skryta bara säga det hahaha
Visste ni också att jag var bäst på höjdhopp och längdhopp av tjejerna ?Och på 60meter ?
Haha det är faktist sant! Det roliga var att alla tjejer i min klass gick i handboll och då tränade jag inte ens och så var jag mycket bättre än dem i typ allt hahahaha =)
Aja nu mina kära vänner nu ska jag ta och steka lite kött och få i mig ännu mer mat =)
Ha det bra alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback