> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God dag

Kommentarer (0)

2010-03-09 @ 11:16:53

Hej hej!

Vaknade klockan 10 idag skönt =) Vaknade av att någon ringde hem men vi hann inte svara =/ Aja om det var något viktigt så ringer personen upp igen antar jag =) Jag hoppas bara inte det var från Kärra hus =(
Hur som helst så är det ju underbart ute! Det suger att inte ha min mobil då jag inte kan ringa någon ???! haha..
Aya får väll hitta på något själv antar jag..
Måste hämta min mobil idag känner jag så att jag inte blir en enstöring genom att bara sitta hemma och inte kunna få tag på någon överhuvudtaget! Har lust att promenera idag eller åka in till stan vill köpa en svart bälte om jag hittar=)
Jag och min prinsessa ligger här i mitt rum och kollar på tv och har en massa leksaker på sängen så hon inte blir uttråkad. Nu har vi suttit hemma i 3dagar utan att gå ens utanför dörren =S Inte alls likt mig ..
Men om snuttan är sjuk så måste man vara inomhus så att det inte blir värre.. man kan ju inte ta ut en bebis som har feber kan man ju tycka.
Bilder från vår webcam:
Fina tapeter va?hihi

Jag och min prinsessa!

Nyvakna


Aja mina kära vänner nu ska jag stiga upp ur sängen så att jag inte fastnar här när det är så underbart fint ute =)
Längtar tills inbjudningskorten till Isoldes Dop ska komma och hennes servetter! Så kul verkligen att fixa min dotters dop. Vill tacka mina föräldrar och mina svärföräldrar som gör det möjligt att ha ett lite extra fint dop! (Dem hjälper till med pengar till dopet). Vi har haft väldigt svåra tider jag och Richard men vi har alltid haft stöd från våra föräldrar och det är något som vi aldrig kommer glömma hur mycket ni har hjälpt oss! Det är inte lätt att vara 19år och bli gravid när man är så ung. Men jag ska inte klaga har läst ungamammors blogg och jag hittade en mamma som blev gravid när hon var 13år!! Jag var åtminstonde klar med min gymnasie kan ni fatta hur svårt det är att bli gravid vid den tidiga åldern och gå i skolan samtidigt =/ Styrke kramar till alla unga mammor men nu känner jag mig verkligen inte som en "ung mamma" efter att ha hittat massa mammor som är 15år och har barn som är över ett år. Känner mig nästan som en gammal mamma ju hahaha. Och bort med alla fördomar mot alla unga tjejer som väljer att behålla sitt barn!! Åldern har ingen betydelse.. varför skulle en 40-årig vara bättre mamma än en 18-årig tex? Jag brukar inte se äldre mammor som gör så mycket aktiviteter med sina barn som unga mammor gör =/ I öppnaförskolan eller i Rim och rams tex så är det mer yngre mammor än äldre (om ni förstår vad jag menar). Tycker att det är patetisk av vuxenvärlden att stå och klanka ner på alla unga mammor.. jag menar det är ens egna val i livet och att så unga tjejer kan ta sitt ansvar istället för att gå och göra abort ger jag mycker beröm till dem för det! Alla i samhället borde hjälpas åt istället för att stå och döma ut någon och inte göra någon nytta alls.. jag tror på karma och så som man är mot andra får man tillbaks (tänker jag jämt). Var snälla mot er näste så kommer ni få mycket mer glädje än ifall ni beter er som svinar =) // Tackar för mig !
Hörs senare !
Kram alla fina

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback