> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredagsmys

Kommentarer (0)

2010-05-14 @ 21:16:32

Hej hej !

Idag så har det varit en jätte lång dag ! Det var såååå mycket att göra idag på jobbet ..
Usch ! Både våningarna var fullsatta plus ute serveringen så ni kan nog förstå hur mycket det fanns att göra för oss kockar :P Jag lever iaf och vi fick inga klagomål för maten så det är bra det .
Var på en kvällspromenad med min prinsessa och så passade jag på att handla lite godis =) Richard jobbar inte natt idag så vi ska ha en fredagsmys. Imorgon så ska jag jobba kväll så jag hoppas på att det blir fint väder imorgon så att vi kan hitta på något innan jag åker och jobbar. Sedan på söndag ska jag öppna och stänga köket..
Dagens bilder :
En nyfiken Isolde
Pillemaja
Stora ögon
S
Jag ska städa lite nu .. det ser inte bra ut här hemma .. jätte stökigt! haha
Jag skulle vilja se mammas min om hon kom in genom dörren haha skojar bara lilla mamma :P
Hur som helst ska jag städa lite nu!
Ha en underbar Fredag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback