> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ledighet

Kommentarer (0)

2010-05-05 @ 11:50:40

Hej hej !

Vaknade upp idag vid 10-tiden helt underbart ! Känner mig rejält utvilad fast med en massa träningsvärk haha.
Skumt väder det är ute .. jag vet inte vad man ska ha på sig längre.. ena stunden är det hur soligt som helst och sen andra stunden så kan det ösregna och hagla?!
Hur som helst så har Min älskling redan fått sin frukost så vi väntar på att min mamma ska komma hit. Vi måste prova Isoldes dopklänning osv och sedan så ska vi åka in till stan =)
Ricky sover och jag har redan hunnit städa här hemma =) Så jag kommer låta han sova ut tills jag kommer hem från stan .. han jobbade ju från 23-07:00 stackarn ute i högsbo! Kommer bli riktigt spännande att se våra lön nu i slutet av månaden ... fast ska ju inte ha allt för höga förväntningar :P
En bild på min sötsak
Aja mina kära vänner nu ska jag gå iväg och fixa till mig och min lilla Isolde som bara blir större och större =(
Ha en underbar dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback