> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag =)

Kommentarer (0)

2010-05-01 @ 12:09:40

Hej hej !

Vaknade runt 10-tiden idag och gav Isolde sin frukost som består av gröt =) Nu sitter hon här i vardagsrummet och leker med sin lära gå bil.
Ringde till Lek och Bus landet och kollade om dem hade öppet idag och det hade dem fram tills klockan 20:00!=)
Vi hade tänkt att åka dit med Isolde så att hon får leka av sig lite och träffa andra barn.. kommer bli kul =)
Richard ville åka in till stan idag också så jag hade tänkt att väcka han vid 1 tiden så att vi hinner. Nordstan stänger 17:00 idag!
En ny vaken och arg Isolde!
Aja ska gå och fixa till mig och Isolde nu hade jag tänkt mig. Tänkte hinna också med att laga lite köttfärssås med pasta till så att vi kan äta lite senare inne på lek och bus landet och slipper äta i både stan och lek och bus landet.. dyrt :P haha
Ha en underbar Lördag med era nära och kära !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback