> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Min vackra stjärna

Kommentarer (0)

2010-05-17 @ 00:09:19

Hej hej !

Är hemma efter en lång och hård arbetsdag ! =) Men jag lever iaf .. hehe.
Är MEGA trött så jag hade tänkt att skriva en liten snabb inlägg innan jag somnar .
Idag så har jag träffat isolde en liten stund innan jag gick till jobbet.. jag byte hennes blöja och kläder och sen fick jag pussa henne och säga hejdå för då var det dags för mig att åka iväg och jobba. Jag började 10 och slutade 22:00 så när jag kom hem så sov hon redan =(
Imorgon så ska vi iaf åka och hälsa på min mor =) Kul ! Och så måste jag posta lite brev osv.
Har inte mycket mer att säga nu så jag får nog säga : God natt alla!
Mammas ögonsten

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback