> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Prinsessans ett års dag ! <3

Kommentarer (0)

2010-05-27 @ 00:41:55

Hej hej !

Här sitter lilla jag. Idag så var det min dotters första födelsedag! =)
Allt blev som tur lyckat ! Maten och dekorationen =) Tack alla för alla fina presenter som Isolde fick!
Jag och mamma har TOK stressat idag. Och min stackars lilla mamma måste jobba på morgonen imorgon =(
Vill tacka dig jätte mycket för att du är en sån underbar mamma och mormor som ställer upp så mycket !
Utan dig så hade jag verkligen inte klarat dagen idag! <3 Älskar dig enormt ! Jag har alltid tänkt att man visar sin kärlek genom handlingar. Om någon köper mig något så visst uppskattas det jätte mycket så klart men det finns inget som uppskattas mest en när någon visar sin kärlek genom handlingar. (Hoppas att ni förstår vad jag menar för min hjärna är ur funktion nu :P )

Jag är jätte trött just nu och vill bara somna så jag lägger in lite bilder och säger God natt för mig och låter bilderna tala för sig själva =)
Att ta in bilder på min blogg tar väldigt mycket tid. Så jag lägger upp resten imorgon för jag håller på och somnar haha :P

Sov gott alla underbara och tack återigen till mamma och pappa som ställde upp idag ! (Som sakt hade ej klarat av att göra allt själv idag)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback