> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sol ! ! !

Kommentarer (0)

2010-05-02 @ 20:32:03

Hej hej!

Sitter och latar mig till max här på soffan :D Ligger på två täcke och en massa kuddar !
Vi har varit inne i stan idag . Träffade på en underbar tjej som jobbar i en sko affär och jag fick välja ett par skor och fick dem gratis! Tack så mycket kära du ! Hur gulligt var inte det då?
Stort tack till dig ! <3
Lägger in bilder på dem sen =)
Efteråt så gick vi till Vasa Victoria och åt middag. Jag tog oxfilé med Bearnaise sås och pommes till och en jätte god löksallad :D Smakade underbart ! Richard tog en pasta rätt med oxfile i och en öl =)
Servitrisen som jobbade där var jätte söt och gav Isolde tranbärs saft i ett litet glas med en sugrör i .. hon kände sig jätte vuxen :P Och så fick hon smaka på en pommes men det tyckte inte hon om så hon fick sin burk mat.
Efter att vi hade ätit så åkte vi till Lek och bus Landet där Isolde fick leka av sig lite . Hon tyckte att det var jätte skoj verkligen och så åkte hon flera gånger med Richard på en rutschkana och skrattade en massa :P
Lägger in bilderna senare ikväll innan jag går och lägger mig =)
Nää ... nu får jag ta och gå och tvätta av Isolde och vagga henne och ge henne sin godnatt välling !
Ha det så bra !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback