> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Soligt värre !

Kommentarer (0)

2010-05-20 @ 23:37:27

Hej hej !

Idag mår jag toppen . Jag var på BVC med Isolde och hon ligger perfekt på sina kurvor =) I hennes utveckling ligger hon också bra till och så fick hon två sprutor stackarn ! Men Isolde är en tuff liten flicka så det var inga problem för henne .. När vi var klara så gick vi till Candy där jag hade lagt undan två jätte fräcka bollar till Isolde. När man studsar dem så lyser dem i olika färger och så har dem glitter innuti också =) Det blev ju så klart en Hit och fröken Isolde har lekt med den hela dagen ! Vi har varit på öppna förskolan idag också och så lekte Isolde med två flickor som var lika gamla som henne =) Dem bara pillade på varandras ansikte och var hur glada som helst haha jätte sött att se faktist.
Dagens lunch blev en kebab rulle med feta ost, tomat, grönsallad och två olika dressingar =)
En liten Isolde äter äpple till mellan mål
Min sötnos
Isolde leker som vanligt =)
Sedan så kom vi hem och så städade jag (som vanligt) och tvättade.  När Richard hade vaknat så åt han lunch och så följde han med mig och Isolde till lekparken igen och så gungade vi och lekte lite i sandlådan =) Jag var ute i 3 timmar på morgonen med Isolde och var ute och bara lekte och gick runt. Hon klarar inte av att vara hemma längre .. nu när det är så fint väder så vill hon vara ute hela tiden och jag klandrar inte henne =)
Hon somnade vid 22-tiden och var helt slut stackarn ! Det har varit en dag med övermycket lek och springandes:P
När vi var ute och lekte och tog promenad på kvällen så passade vi på att köpa hem en Imperiale (pizza) så nu är man mätt och belåten ! Richard har åkt till sitt jobb och jag packade ner en ordentlig matsäck till han . Stackars älskling som ska jobba nu hela natten ! Saknar dig väldigt mycket
Nu ska jag ta och äta en liten pizza bit som jag sparade från förut och sedan blir det sovdags för mig ska upp tidigt imorgon!
Sov gott nu alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback