> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sweet

Kommentarer (0)

2010-05-12 @ 17:43:54

Hej hej igen !

Richard åkte precis för att köpa en massa godis. Vi hade tänkt att hitta på något idag men vädret är ju hemsk!
Så det blir en mysig hemma dag med en massa gott =) Gud så kul verkligen ! Det var länge sen jag och Richard hade en hel dag för oss själva. Isolde ligger och sover middag och jag sitter här i vardagsummet och väntar på att Ricky ska komma hem med godsaker :)

Isoldes förskola heter Filuren och jag ser verkligen fram emot att hon börjar. Hon kommer att lära sig så mycket och så kommer hon leka och sjunga varje dag med andra barn. Åh snart är det dags att börja handla regnkläder, ryggsäck och sånt kul =D Naaaw ser fram emot att se min lilla flicka i regnkläder och regnstövlar haha :)

En rolig bild som jag tog idag på Isolde och mamma
Ser ut som om mamma äcklas av Isolde när Isolde bara försöker pussa henne?!
(När isolde pussas så slickar hon över hela ens ansikte nästan haha)
Haha :P
Aya mina kära vänner ska kolla om det kommer nått kul ikväll på tv eller om vi måste ladda ner nått bra ?!
Ha en underbar kväll bland era kära !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback