> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ta tag i grejer dag

Kommentarer (0)

2010-05-03 @ 20:55:33

Hej hej !

Vilken underbar dag det har varit idag ! Hur soligt och varmt som helst ! Jag hade inte på mig någon jacka idag och ändå så kände jag att det var jätte varmt ! Kul att sommaren är på väg hit nu =)
Jag har stor städat här hemma.. och stor handlat . Skönt att ha det gjort !
Tack till min söta pappa som alltid ställer upp och kör mig till mataffären jämt ! =)
Vi hämtade ut lite mediciner som jag behövde från apoteket och så hämtade vi ut Isoldes Canvas tavla som kom idag ! Hur fin som helst blev min prinsessa ! Ska hänga upp den i dagarna i hennes rum..
Här är den iaf :
Visst var den fin ?

Dagens bilder :
Bustrollet har lärt sig att öppna dörrar! Så nu lever hon inne i skafferi skåpet och tar ut allt därifrån =/
Haha men jag kan inte sluta att tycka att det är hur sött som helst bara när hon gör sina små bus grejer ! =)
Juste min chef ringde mig också och sa att det hade kört ihop sig till imorgon kväll. Så jag ska jobba imorgon kväll från 15:00 - 23:00 .. så Isolde ska vara med sin mormor och mysa och leka uppe i Gerrebacka imorgon!


Dagens goda nyheter!

Har ett jobb på G som ligger 7-10min gång avstånd från vårt hem . OM jag får det så tar jag den så klart. Fast det är inte förens Juni / Juli . Så tills dess så hade jag tänkt mig att jobba kvar i Gamleport .. får se hur det blir.. men jag är 90% Säker på att jag kommer få detta jobbet som ligger här i Kärra. Då kommer Isolde gå i en dagis brevid mitt jobb ifall hon får den dagisen då och om jag får jobbet också !
Jobb börjar verkligen ströma in =) Det var nog inte så tokigt trots allt att jag valde Hotell och Restaurang och pluggade till Kock ! =) Man måste alltid ha något som man kan luta sig mot..
Men att jobba som kock livet ut är inget som jag siktar på eller ser fram emot . . Jag vill plugga längre fram och jobba med något annat .. att jobba som kock är stressigt och tungt och jag vill ha ett litet mer avslappnad och inte så fysiskt jobb . Får se vad framtiden har att erbjuda ! Men det ser ej mörkt och trist ut iaf =)


Dagens klagomål

Folk som säger att dem inte har pengar men inte gör något åt saken . Skaffa ett jobb kanske och slit som alla andra? Saker och ting kommer inte till oss utan VI måste kämpa för det vi vill ha!

Ska göra iordning min lilla ängel nu för sängen !
Ha en underbar kväll för det tänker jag ha iaf !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback