> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbara dagar

Kommentarer (1)

2010-05-19 @ 14:19:09

Hej hej !

Här sitter jag alldeles själv i vardagsrummet.. Både Richard och Isolde bara sover dem sovtutorna!
Hur som helst så gick jag upp tidigt idag och så ringde jag mamma och så gick vi ut på en promenad med Isolde =) Köpte hem lite mat också och så gick vi till lekparken och lekte lite med Isolde. Frej var med också =) Hehe Frej Is back and forever ! =)<3
Juste det kom ett brev hem idag till Isolde! haha hon fick sin första tandläkartid .. så gulligt !
Och om exakt en vecka så blir min stora flicka ett år ! Gud så snabbt tiden går !
Dagens bilder :
Nu vaknade min lilla dam! Hann inte lägga in alla bilder så jag lägger in dem när jag har tid att blogga igen =)
Ska ta och mata Isolde med Lax, ärtor och potatis nyttigt och bra för hjärnan ! ;)
Kram på er alla !

Kommentarer

Postat av: Bloggar24.

Bloggar24 är en ny bloggsida där det senaste inom bloggvärlden finns och där vi låter små som stora bloggare synas och höras. Just nu söker vi en mammabloggare som vill bli skribent hos oss. För mer info besök oss! / bloggar24

2010-05-20 @ 23:07:22
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback