> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbara Måndag

Kommentarer (0)

2010-05-03 @ 09:37:34

Hej hej !

Vaknade strax innan 8 idag. Kan inte sova länge när det är soligt och fint ute =)
Sen så ringde min chef och gav mig lite tider. Jag ska jobba fredag, lördag och söndag. Fick skit tider men det är så tills nån vecka framåt. På söndag så ska jag jobba från 10 till 23:00.. hmm kul ! haha
Aja men det känns iaf skönt att vara ledig fram tills fredag måste jag säga =)
Nu har Richard slutat jobba natt också så vi kommer ha lite mer tid med varandra =)
Isolde har börjat bli riktigt busig nu ! Jag hade lämnat hennes skötväska på golvet i hennes rum och så öppnade hon den och tog ut sin välling och spred runt den överallt :P
Haha ganska så sött ändå :D
Nu är det dags att göra lite välling till Isolde .

Ha en underbar dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback