> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

En vanlig måndag

Kommentarer (0)

2010-05-17 @ 20:20:24

Hej hej !

Här sitter jag i vardagsrummet med Isolde brevid mig. Hon grejar för fullt med hemtelefonen och min kamera =/
Hur som helst så var jag ledig idag =) Härligt! Så jag tog en promenad till mina föräldrar och blev bjuden på en jätte god middag =)
Dagens bilder :
Imorgon så måste jag och Richard prata med prästen angående Isoldes dop =) Och skriva på lite papper osv .
Jag måste även skicka tillbaks min klänning och så måste jag hinna jobba också haha .
Sånt är livet och jag verkligen älskar livet väldigt mycket nu för tiden ! =)
Juste måste berätta nått jätte skumt som har hänt!! hahahahah
Isoldes leksaksbil som brukade prata på svenska och säga färger osv har börjat prata danska istället för svenska??!
Kan fortfarande inte sluta hålla mig för garv :S Så jävla fult språk :P haha nä skojar bara.
Hur som helst så ska jag ta en kvällspromenad med min prinsessa som börjar bli lite gnällig och trött stackarn !
Ha en underbar kväll alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback