> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti Natti !

Kommentarer (0)

2010-05-02 @ 21:55:51

Hej hej Igen !

Nu ligger min ängel och sover som en liten stock ! Hon var hur trött som helst stackarn ! Hon var trött och ville sova redan vid 7 tiden men jag tänkte att det var alldeles för tidigt för att somna. Pratade med min chef också och jag ska inte jobba imorgon WOHO ! :D haha
Nä men jag måste faktist fixa lite grejer. Måste stor handla fortfarande och fixa massa med andra ärende .. tråkigt att vara "vuxen" men det är sånt som måste göras helt enkelt :P
Dagens bilder :

Mina nya fina skor =)


Ricky och Isolde i lek och bus landet =)







Någon behöver tandblekning ! haha












Idag så hade vi en jätte trevlig dag ! Både jag och Ricky åt gott och vår lilla prinsessa lekte av sig rejält! En lyckad familjedag och det tackar jag för =)
Får se vad jag och Isolde hittar på för något skoj imorgon . Richard hittade min legitimation också så nu behöver jag inte brådska med att fixa en pass :P
Ska vräka i mig chips nu .. mat är livet så länge jag inte är överviktig iaf =)
Ha en underbar kväll/natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback