> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbart!

Kommentarer (0)

2010-05-02 @ 01:01:49

Hej hej !

Här sitter jag i vardagsrummet med Richard och kollar på "ALI" som går på kanal 5. Min lilla prinsessa ligger och sover som ett stock ! Hon var jätte trött efter att vi kom hem. Vi var och åt på Kärras restaurang .. vi åt en köttbit med pepparsås och potatisgratäng.. Mums ! =)
Isolde åt lite av min gratäng och så åt hon en burk gröt som var blandad med yoghurt som vi hade köpt innan inne på Ica. Det blev ingen Lek och Bus landet idag men vi ska ta det imorgon istället . Richard var trött idag så jag lätt han sova ut och han gick upp nog vid halv 3 . Jag hade då redan hunnit städa och tvätta .. känner mig som en riktig hemma fru :P
Aja nu ska jag iväg och sova så att vi kommer iväg tidigt ! =)
God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback