> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (0)

2010-05-22 @ 21:43:40

Hej hej !

Ursäkta min dåliga uppdatering men jag har haft så himla skoj dem senaste dagarna =)
Igår så var Isolde med sin Farmor så att jag kunde få liten egen tid. Då sov jag ut ordentligt och duschade och gjorde mig fräsch =) Sedan så var Marie så himla gullig och kom och lämnade Isolde. Sedan så var jag tvungen att åka ner till Kärra Centrum för att lämna in Isoldes dagis papper. Jag frågade mamma och min lille bror om dem ville följa med på en promenad och det tackade dem JA till =) Så vi åt en liten förrät på Kärra krogs uteservering det var jätte mysigt tills det började regna :P
Gårdagens bilder :


Hej hej haha





Pappa kom också =)


Idag så har vi varit på slottskogen och kollat på göteborgvarvet hela min lilla familj. Och sedan så åkte vi upp till mina föräldrar och grillade ..jätte gott och mysigt !
Dagens bilder :


Mina två älsklingar



Jag och min glada flicka =)

En stolt pappa med sin lilla ögonsten

Isolde tyckte att ankorna var JÄTTE roliga



Min lilla ängel























Idag så åt Isolde själv =)












Det var allt som jag hade att visa er =) Hoppas att ni tyckte att bilderna var fina för jag älskade dem iaf =)
Isolde ligger redan och sover den lilla sovtutan! Jag och Richard försökte väcka henne för att ge henne sin god natt välling men det gick inte.. hon vägrade att somna! Får väcka till henne lite snart och mata henne så att hon inte vaknar sen på morgonen och är helt mega hungrig stackarn !
Imorgon är det jobbdags för mig. Jag ska öppna och stänga.. KUL ! haha
Och jag såg att det skulle vara lika fint väder imorgon som idag =(
Har inte den största lusten att jobba om jag ska vara ärlig. Men inga latigheter här nej ! Har alltid tyckt att vi tjejer borde jobba och tjäna våra egna pengar. Vi klarar ju oss på bara Richards lön men det är iaf inte min grej att sitta hemma och inte göra något. Det känns mycket bätte också när man fyller i tex dagis papper till Isolde och så ser dem att både hennes föräldrar jobbar. Skulle vara tråkigt om dem frågade sedan Isolde vart jobbar din mamma eller pappa på ? Och så måste hon svara : Dem är arbetslösa.
Tycker det är lite synd om tjejer som är under mannen och bara passar barnen och är hemma. Man måste komma ut i samhället och bilda sig sin inkomst!
Det är brist på jobb men man får ju ta det som finns också.. tycker jag iaf. Om det skulle hända något mellan mig och Richard så har jag ju en säkerhet att jag har mina egna inkomster och skulle kunna försörja mig och Isolde det är jätte viktigt för mig att kunna känna så här. Man får ju mycket bättre självförtroende när man jobbar också.
Inte för att vi har planer för att göra slut men jag tror att ni förstår min poäng ?
Jag mår bra iaf av att känna mig självständig =)

Ha det underbart alla nu !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback