> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Stress vecka

Kommentarer (2)

2010-05-26 @ 00:19:56

Hej hej!

Här sitter jag i mitt vardagsrum.. hur trött som helst ! Skulle ha jobbat idag men har känt mig så stressad nu dem senaste dagarna.. känner mig som stålkvinnan som gör allt . Är mamma till en liten bebis, jobbar, tar hand om hemmet och som tur är så är räkningarna betalda. Gjorde detta idag. När jag känner mig så här mega stressad så blir min mage jätte konstig och så kan jag inte äta och rasar i vikt =( Tycker inte att det är kul! Inte nog med att jag inte kan äta så får jag massa med utslag på kroppen och ansiktet =( Usch för stress säger jag bara! Igår när jag jobbade så kunde jag inte äta något på hela dagen. Men idag har jag lyckas få i mig en fiskrätt som vi åt på Åhlens och sedan innan vi åkte hem så åt vi på Burger King.. en massa slösade pengar idag men gott!
Idag så fick jag min första lön från Gamleport också KUUUUUL! =)
Så självklart så åkte vi in till stan och shoppade hahahahaha :D
Köpte saker till Isoldes första födelsedag som är IMORGON! Fina ballonger och tårtljus =)
Kan inte fatta att tiden har gått så snabbt :S Men kul iaf att se sin flicka växa och utvecklas så här =)
Hon har lärt sig att säga Isolde. Tycker att hon är ett geni ! Hon kan säga jätte många ord. Och jag tycker inte att hon är smart för att hon är mitt barn eller så utan jag har hört det från andra och från BVC osv.
Lite av dagens shopping:
Vagabond skor till moi =)
Björn Borg skor till Ricky
Söt klänning till hemmets prinsessa
Lite bodys m.m.
Köpte även en JÄTTE FIN buddha stativ som är till trädgården . Den var vit och såg så där typ sliten ut.. från Indiska. Köpte även två ljuslyktor till trädgården som också är vita =) Kommer se jätte fint ut ! Isolde fick lite nya nappar, hår diadem och en instrument leksak som hon tyckte var jätte kul =) Varje gång vi är inne i Åhlens så blir hon kär i något .. så himla sött ! Så vägrar hon släppa det som hon blir kär i  .. och jag är inte en sån mamma som säger NEJ du får inte den. Allt som Isolde vill ha kommer hon få av mig så länge jag har råd med det hon vill ha så klart. Såg en jätte kul hoppborg till henne på BR idag =) SÅ kul att ha trädgård så att man kan lägga ut roliga saker till henne så att hon får leka av sig och för att ha kul .
Dagens bilder på min lilla Isolde :
Både jag och Richard är faktist så där stressade.. Om några timmar så är det Isoldes födelsedag sen på lördag är det dop och sedan nästa helg bröllop osv. Önskar ibland att dagarna vore längre så att man hann med lite mera :P
Hur som helst så hade ju vi tänkt att åka till Thailand till hösten/vintern men det verkar ej bli av nu när det är massa med våld där nere.. synd att vi människor jämt ska hålla på och bråka, kriga och döda varandra.
Eftersom vi känner oss lite små stressade så där så funderar vi på att skita i allt och dra utomlands :P
Hahhahaha inte riktigt så men ah dem som ej är tröga förstår nog ;)
Ska ta och bädda ner mig nu
Ha det underbart alla !

Kommentarer

Postat av: Tamara

Hej gumman!



Blir hon ett år redan???? Herregud tiden går verkligen snabbt... kan inte fatta ibland haha... du får uppdatera imon så jag kan skriva grattis =D

I annat fall ses vi ju på dopet det ska bli så roligt att se er igen olivia saknar sin kompis isolde =P haha

vi hörs =))

2010-05-26 @ 08:11:45
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: Tamara

Feliz Cumpleaños Isolde! Niñita hermoza, que lo pasen muy lindo este dia especial =)

2010-05-26 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback