> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Äntligen klara

Kommentarer (0)

2010-05-28 @ 19:41:06

Hej hej!

Här sitter jag med min lilla flicka. Richard har åkt iväg och solat för att vara lite små brun inför imorgon =)
Imorgon så är det ju Isoldes dop ! Hur som helst så har jag varit igång hela dagen . Mina svärföräldrar kom och hämtade mig och Isolde vid 11-tiden och så åkte vi iväg och så blev jag bjuden på en fika =) Tack så mycket det var jätte gulligt ! Och sedan så köpte vi all mat till Isoldes dop osv. Kan inte skriva vad vi har förberett för mat för då blir det ju inget kul ! Men jag har fått jätte mycket hjälp idag av mina svärföräldrar och det tackar jag verkligen från hjärtat för jag hade ju inte klarat det själv direkt om man säger så :P
Jag hade skrivit i min förra inlägg att jag skulle ta in flera bilder från Isoldes födelsedag men jag orkar tyvärr inte det så ni kan se dem i min facebook istället =)
Gårdagen :

Igår så träffade jag min syster och åt Sushi eller det blev Sushi för min del iaf =) Hon tog någon annan rätt. Jag hittade jätte fina shorts så jag är super lycklig ! Köpte även ett par vita Lacoste tygskor för att mina vita converse är inte vita längre och jag tycker att det ser så sjabbigt när man har vita tygskor med massa fläckar på så det blev dessa:
Söta små shorts =)
En fin beige linne som är lite längre och passar perfekt till dem shortsen som jag köpte =)
Jag ville egentligen ha ett par vita converse i skinn men det fanns ju så klart INTE i min storlek ... fyyy för att ha storlek 36 ! Men tur ändå för jag tycker ej om stora fötter på varken tjejer eller killar ! =)
Dagens bild på fröken Isolde med sin fina nya stickade tröja som hon fick av sin farmor som hon stickade själv =)



Ursäkta alla kablar haha
Ska leka med Isolde nu för hon är uttråkad stackarn ! Och snart blir det middag också när Ricky kommer hem =)
Ha det underbart nu och vi ses imorgon på dopet =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback