> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (0)

2010-05-31 @ 23:43:45

Hej hej !

Nu har Richard åkt och jobbat =( Tråkigt ! Men imorgon så är han ledig så vi skulle hitta på något skoj =)
Idag så har jag varit på försäkringskassan och sedan så bjöd pappa mig på pizza :D Alltid lika gott !
Sedan så åkte vi till plantagen och så köpte jag en massa växter m.m.
Mamma var snäll och hjälpte mig att plantera dem och så fixade hon till min trädgård helt enkelt .. TACK =D
Så nu har jag jordgubbar, sallad, tomater, salladslök och dill som jag kan lixom bara gå ut och plocka . Planterade även lite blommor och så klippte Richard gräset så nu ser det iaf anständigt ut =) Misstänker att vi kommer äta middag ute imorgon om det är fint väder . Isolde har ju sina ute möbler som står vid gräsmattan som hon fick av sin gudmor .. jätte söta verkligen .. nu får vi bara hoppas på att lilla fröken Isolde börjar gå så att hon kan bjuda över nån liten kamrat på kakstund :P
Har lyckas fått tag på endast dessa bilder från dopet :
Isolde med sin söta syssling som heter Linus =)
Lilla prinsessan Olivia och Isolde
Min kusin ska skicka mig flera bilder som är från kyrkan och själva lokalen men det lär ta några dagar men jag kommer lägga upp dem direkt iaf =)
Imorgon så hade jag tänkt mig att ta med Isolde till öppna förskolan så att hon får träffa lite andra barn osv och så ska jag ta med mig en massa av Isoldes kläder som är för små för att lämna in dem där.
Dagens bilder på mitt allt :







Jag vill även tacka alla som kom till dopet och så skulle jag vilja tacka för alla fina presenter som ni gav till Isolde <3

Det kändes som ett lyckat dop och det var verkligen härligt att ha hela familjerna samlade ! Det var dock många som inte kom fast dem hade sakt att dem skulle komma .. dåligt !

Haha skojar bara nu =) Jag hoppas att alla som läser min blogg inser att jag är en sån person som skojar väldigt mycket så ta allt som jag säger / skriver med en nypa salt =)
Nu kommer jag inte jobba förens den 30/6 =) Känns väldigt skönt faktist ! Jag har känt mig rå stressad med att jobba på Gamleport plus att ha arrangerat ett dop och en födelsedag. Men nu så vet jag iaf att jag kan fixa allt sånt som jag inte kunde fixa när jag jobbade som att ta undan vinter kläderna och ta fram sommarkläderna !!!
Är trött på våra bokhyllor också ! Och tapeterna ! Och så vill jag ha en altan =)
Ska börja shoppa lite mindre kläder osv och börja investera på lite heminredning hade jag tänkt mig känns så skönt när man fixar något hemma och gör det till ens eget hem om ni förstår vad jag menar ?
Aja hur som helst..
Nu ska jag göra lite saft och lägga mig i soffan med min godis påse !
God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback