> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti Natti !

Kommentarer (0)

2010-05-05 @ 00:10:10

Hej hej mina gullegrisar !

Sitter här i soffan med världens träningsvärk i benen :P Usch då :P Inte nog med att jag har tränat så har jag stått i ett kök i 8 timmar ! Vi hade jätte mycket att göra idag också .. hela restaurangen var fullsatt !
I vanliga fall så brukar jag ha hand om Fisk rätterna och pastarätterna + Desserer och förrätter. Men när jag kom till jobbet så skulle jag och en som heter PING haha .. vi två skulle lixom jobba och både jag och han är nya i Gamleport. Men han är lite nyare än mig så jag fick lära mig alla kötträtter idag .. kommer nog drömma med Sirlion stek och oxfilé :P det var dem rätterna som gick mest åt ! Han kunde inte dessererna eller förrätterna så jag hade fullt upp idag .. men det är bättre att ha fulltupp än att inte ha något att göra för då går tiden så seeegt !
Richard har fått ett nytt uppdrag på sitt jobb.. där han jobbar från 23:00-07:00 så idag ska jag sova ensam =(
Känns jätte tomt ju ! =(
När jag kom hem så hittade jag detta:
Så snällt av Ricky ! Han hade hämtat ut mina paket :D Men ska skicka tillbax min klänning som jag hade beställt till Isoldes dop.. den var inte lika fin som på bilden =/Plus så såg den jätte billig ut fast den kostade 1695kr?! Går hellre till NK och kollar om jag hittar en fin klänning där isf .. Fast jag vet inte riktigt för den satt väldigt fint .. men men får be mamma om lite råd :P


Tusen tack till mina underbara föräldrar som alltid ställer upp ! Spelar ingen roll vilken tid det är eller något sådant! Richard fick detta uppdraget ganska sent och jag slutade 23 idag så han fick Ringa min mamma och bad henne passa Isolde i nån timma tills jag kom hem . Pappa var ju HELT underbar och hämtade mig från jobbet idag! Det hade verkligen inte gått utan er ! Ni är bäst !<3


Nu har jag två underbara dagar att vila lite .. eller aa "vila".
Ska ta och sova nu kommer sova som ett litet barn =)
Sov gott alla underbara !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback