> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (0)

2010-05-06 @ 00:14:20

Hej hej !

Idag har det varit en jätte trevlig dag ! Jag och mamma och Isolde så klart :P var inne i stan . Vi åt Lunch i Gamleport och då blev det oxfilé med bakadpotatis och pepparsås och en massa sallad till SÅ KLART ! haha
Jag har ändrat jätte mycket på mina kostvanor.. det kanske är därför jag har känt mig piggare nu dem senaste dagarna?! Jag hade lixom aldrig orkat innan att städa här hema passa isolde, träna och sedan åka och jobba.
Jag har börjat iaf att äta jätte mycket bönor och linser. När jag är på jobbet så gör jag alltid en egen bönsallad som består av :
Lök
Groddar
Olika bönor
Linser
Kyckling
Grönsallad/tomat/gurka
Oliver och feta ost
Och en rejäl klick med Rhodan Island till ;)
Förr åt jag väldigt mycket mackor, pommes, hamburgare, kebab , pizza allt med jätte mycket fett och som inte håller än mätt länge.. skräpmat med andra ord. Man blir trött av att äta dåligt helt enkelt så därför har jag köpt hem groddar, rökt lax, couscous, råris, gröt m.m. Känner att min kropp reagerar bättre på min nya kost så det ska jag fortsätta med!
Dagens bilder :
Isolde testar en diadem
Isolde testar sin änglar vingar som jag köpte till henne idag =)
Den var allt kul !
Mina två älsklingar ! <3
Jag köpte en vit tröja idag till Richard som jag hade spanat in och tänkte att den skulle han passa i :P Och det gjorde han så fint =) Köpte en jätte söt kjol till mig också =D hihi
Var inne i NK och kollade på en massa med Karen Millen klänningar men ingen satt bra =( Buu !
Däremot så blev jag kär i två par skor !!!
Men bara ett par kostade 2000kr så det blev inga sådana skor iaf skulle inte lägga ut 2000kr på ett par skor känns lite väl mycket pengar.
Men dem var sjukt fina iaf !
Aya nu ska jag ta och nanna kudde hade jag tänkt mig. Ska upp tidigt och åka till 4 H gården med min Prinsessa så hon får se lite djur och fin natur =)
Sov gott nu alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback