> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Gamleport

Kommentarer (0)

2010-05-07 @ 22:40:29

Hej hej !

Idag har jag varit duktig och jobbat från 10:00-16:30 =) Imorgon börjar jag 17:00 som tur är! =)
Hade en jätte jobbig natt.. jag vaknade flera gånger så det känns som om jag inte har sovit tillräckligt men får lägga mig tidigare idag istället och så får man hoppas på en bättre sömn :P
Så här kul brukar jag ha på jobbet ;) :P
Idag så fick jag och köksmästaren beröm för våran lunch som vi hade lagat idag =) Alltid lika kul när maten uppskattas ! Jag hade stekt biffar som gick ut med potatisgratäng och Bearnaise/Chili sås och så kunde man välja fisk med kokt potatis och remoulad sås till =) Dagens pasta var Pasta Bolognies .. ursäkta min stavning men det är många konstiga ord :P
Richard sover och ska åka iväg och jobba nu vid 00:00! Stackars älskling!
Jag var på en kvällspromenad med Isolde och så köpte vi lite godis och kebab pizza till Richard :)
Sedan så badade jag henne och nu väntar jag på att hon ska bli sömnig så att hon kan gå och lägga sig.
Ska gå och duka fram all mys som vi har köpt till ikväll =) Ska väcka Ricky snart också så att han kommer iväg till sitt jobb och så att han hinner äta osv.
Ha det underbart! KRam

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback