> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yeeeei =)

Kommentarer (0)

2010-05-12 @ 15:56:00

Hej hej !

Ursäkta min dåliga uppdatering! Har haft så mycket att göra nu på det senaste.. Igår sov jag och vilade ut mig ordentlig så idag känner jag mig iaf helt utvilad ! =) Skönt !
Igår så var min svärmor på besök hos oss =) Hon hade med sig presenter som hon hade köpt i Grekland till oss =)
Jag fick ett jätte fint armband som jag hade på mig idag =) Ricky fick en limpa plus lite annat och detta fick Isolde:
Kitty set och en Burberry set =) Plus så fick hon en jätte fin kitty badlakan och en speciell badsvamp till bebisar.
Så gulligt och snällt av dig Marie ! Tack så mycket ! =) Blev störtförälskad i Isoldes nya mjukis kläder =)


Idag så har jag varit uppe hos mamma med Isolde. Vi åt middag och så pratade vi om hur tomt det känns utan Frej..
Usch.. man märker verkligen att det är något som fattas i mina föräldrars hem .. helt sjukt att det känns så tomt utan honom !


Bilder från igår på min Ängel =)
Dagens bilder :










Dagens goda nyhet :

Isolde har fått sin dagis plats nu ! YEEEEEI!
Hon kommer börja med in skolning den 16 Augusti så då kommer vi mjukstarta =)
Är så himla glad verkligen ! Skuttar av glädje nästan !!
Jag och Richard jobbar så vi var helt desperata eftersom vi har fått turas om med Isoldes mormor och farmor att dem har fått passa henne. Allt kommer att bli så bra nu med dagis iaf =)
Hon kommer lära känna nya barn och få nya kompisar !
Måste gå nu uppdaterar lite senare ! Både jag och Ricky är lediga idag så vi ska umgås lite nu =)

Kram på er alla fina och underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback