> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredag =)

Kommentarer (0)

2010-11-05 @ 20:51:57

Tja Tja !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet och kopplar av =) Idag så mådde Isolde bättre så vi bestämde oss för att åka och bada med henne ! Hon älskar ju att bada och så har hon varit instängd i hela veckan nästan eftersom jag ej har velat att hon ska gå ut eftersom hon hade feber och var jätte hängig min stackars bebis .
Hon var hur glad som helst iaf =) Och så träffade vi på två av hennes kompisar som också var där och badade =) Luisa och Lovisa var det som vi träffade på. Vi köpte med oss två kebabrullar med fetaost i .. och GUD VAD GODA kebab rullar dem gör här i kärra :D Älskar dem ! ! !
På pizzerian så träffade vi på min pappa och min lillebror som skulle hämta pizza .. kul att bo här i kärra .. man träffar alltid på någon som man känner och det är ju helt underbart att min familj bor här också =) Mamma och pappa bor 2hållplatser ifrån oss ... hihi .

Dagens bilder:




Isolde älskar att doppa huvudet under vattnet ?! Min lilla tokmaja!





Ricky med sin lilla ögonsten










I
morgon så är det jobbdags igen för mig .. ska jobba kväll så jag börjar 13:00 .. skönt ! =)
Sedan på söndag så börjar jag dock 6:30 =( haha
Lilla Isolde har precis somnat så nu ska vi ta fram Chips och gott som vi köpte på Ica och ha en riktig mysig kväll !

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback