> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Mitt lilla hjärta!

Kommentarer (0)

2010-11-02 @ 18:48:20

Hej hej mina sötnosar !

Hittade en jätte bra blogg idag som jag fastnade för direkt ! haha .. aah jag är nog en liten blogg torsk.
Hur som helst så handlar bloggen om en 19-årig mamma som har 3barn .. jätte kul att följa deras liv verkligen och gud vilken kämpe till tjej .. blir inspirerad av duktig folk!

Imorgon är det dags för mig att jobba kväll .. brukar inte jobba kvällar men denna veckan så ska jag göra det två gånger =)
Så imorgon så kommer jag och Isolde ha en mysmorgon tillsammans =) Jag har köpt clementiner till henne och youghurt med flingor till .. Hon är inte så där jätte förtjust i gröt längre till morgonen så det blir frukt och youghurt och en liten macka med ett glas juice till min prinsessa ! Sedan så kommer vi nog ligga under täcket och kolla på Tecknat .. älskar att gosa med min prinsessa ! <3

Dagens bilder:

Man går till jobbet och så är det mörkt.. man kommer hem från jobbet och så är det mörkt ?!
Måste erkänna att jag längtar tills vi ligger på någon underbar strand =)


Hon vill bli körd av mig hela tiden .. sötnosen !

Min fina ängel ! <3


Igår så skulle vi handla lite mat här i "våran" Ica och när jag skulle betala så funkade inte vårt kort?! Jag visste att vi hade pengar i den men jag fattade inte vad som var felet.. Och gud vad pinsamt det var .. vi bildade ett ganska så stor kö och så trodde dem ju säkert att vi inte hade några pengar alls. Jag fick ringa Pappa och så kom min underbara pappa för att hjälpa oss ur nöden .. Pappa är alltid vår räddare i nöden <3
Hur som helst så pratade jag med banken idag och undrade vad som var fel ?! Och då hade banken spärrat vårt kort för att det var någon som försökte LÄNSA VÅRT KORT !!
ÅHHHH ! vad ni dumma människor förstör för andra. Så idag så fick jag låna pappas kort IGEN .. snäll han är =)
Det är tur att vi alltid får hjälp iaf och att vi har våra föräldrar i närheten .


Nu är det bara 16dagar kvar tills vi åker till Miami =) Och jag LÄNGTAR verkligen .. det har ju blivit så mörkt och kallt ute ..

Aya mina kära vänner ska ta och läsa lite för Isolde innan det är dags för kvällsmat och läggdags =)

Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback