> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hmmm ?

Kommentarer (0)

2010-11-16 @ 13:39:18

Hej hej mina små monster !

Hur står det till med er ? Här är det bra . Har iförsig stressat väldigt mycket på det senaste och det gillas INTE!
Ibland så vill jag bara att ALLA lämnar mig ifred (förutom Isolde så klart) . Jag vill inte få dumma frågor eller onödig tjat från folk och ibland så vill jag att vissa backar och låter mig sköta mitt. Jag är 21år och har en egen familj och därför vill jag sköta alla mina saker själv... jag själv tycker inte att det är något konstigt med detta .. eller vad tycker ni ?
Fast jag vet ju också att vissa menar väl men ibland så kan det bli så fel ...

Hur som helst så ska mamma och pappa hämta upp oss klockan 04:00 och så ska vi bli körda till flygplatsen där vi kommer att ta flyget till Miami :D WOHO ! Jag känner att vi behöver detta så mycket.. jag måste kunna slapna av lite har känt mig så oerhört stressad .. fast det är ju inte så konstigt när jag har så mycket i mitt huvud jämt och är en små barnsmamma =) Allt är packat och klart och min bebis somnade tidigt idag vid 19-tiden .. det är välla lika bra eftersom vi kommer väcka den stackars bebisen så tidigt =( :P

Bilder från veckan :


Glada flickan =)

Present från min syster till lilla Isolde <3



Titt-ut !

Se .. så står jag är !



Nu ska jag ta och kolla på en skräckis med min älskling och försöka sova lite innan vi blir upphämtade =)
Kramar på er och om det skulle hända oss något så ska min kära familj veta att jag älskar dem mest i hela världen !! Fast det vet dem nog redan =)

Ha det underbart och så ska jag försöka slänga in någon blogginlägg när jag är i Miami =)

Kram på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback