> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Utkast: Okt. 30, 2010

Kommentarer (0)

2010-11-02 @ 18:28:17

Hej hej sötnosar !

Här sitter lilla jag och tar det lugnt. Jag har städat här hemma och lekt med min prinsessa ! Hon fick bada och går runt nu och leker med mina sushi pinnar =/

Idag så beställde Richard en dammsugare som har HEPA filter så på så sätt så slipper man köpa dammsugarpåse osv =) Mer miljövänligt och så är den snäll mot människor som har allergier eftersom den ej släpper ut damm utan allt fastnar i Hepa filtret =) Bra va ?


Den hade "bäst i test" så jag hoppas att den är bra och håller länge ! Gillar ej att lägga ut pengar på sånna här tråkiga saker :P

Jag har hämtat ut min IPHONE och gud vad skönt att ha den hos mig igen =) Fick en sprillans ny.. det lönar sig att köpa försäkringar till elektronik saker .. iaf för mig eftersom mina saker JÄMT går sönder .

Jag köpte också en mössa till Isolde och ett par vantar.. det är alltid bra att ha flera mössor och vantar för dem blir ju blötta och smutsiga så snabbt nu när hon går på dagis =)

Dagens bilder:







Ha det underbart !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback