> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

En tänkare

Kommentarer (0)

2010-10-11 @ 23:03:39

Hej hej !

Här ligger jag i vardagsrummet på soffan med en massa kuddar =) Min lilla prinsessa ligger och sover så skönt och Ricky jobbar kväll och kommer inte hem förens 00:30 buu !
Idag så har jag jobbat från 7-15:00 och så fick jag besök av min älskade ängel på jobbet och så stannade hon kvar i 10-15min med mig tills jag slutade och sedan så vandrade vi iväg. Alla mina jobbar "kompisar" blev ju stört kär i henne =) Hon fick stanna hemma idag från dagiset eftersom hon hade feber igår lilla bebisen ! Imorgon är jag ledig och på onsdag med =)

När jag är ensam så blir jag en riktig TÄNKARE . Tyvärr så kom jag inte i bra tankar nu på grund av att jag var inne i en mammas facebook som har förlorat ett barn . Och idag på jobbet så pratade vi om en som också jobbar med oss som var hur nära som helst på att förlora sin 6-årige son när deras hem började brinna. Det kan nog inte finnas något hemskare än att förlora sitt barn ? Starkt av alla människor som kan leva ett "normalt" liv efter en sådan tragisk händelse. Jag själv hade nog blivit GALEN och hamnat på ett psyk hem eller så hade jag tagit livet av mig om jag skulle förlora Isolde. (Fast det är ju den lätta vägen)

Sen så har jag tänkt på dessa föräldrar som skadar sina barn med flit ?! Alltså för någon månad sedan så läste jag om en mamma som försökte döda sitt spädbarn . Jag förstår mig verkligen inte på detta .. det gör ju ont i hjärtat när man läser sådant och så blir man riktigt förbannad av att det finns så mycket ondska?!

Vad är det som ligger bakom allt hat och ondskan ? Vad är det som får oss människor att begå så grova och råa brott ? Fast det har man ju frågat sig i hela sitt liv iförsig utan att få något svar ..



Nä nu ska jag fortsätta att berätta om min dag för annars kommer jag bara sitta här och tänka och tänka utan att komma fram till något :P Efter jobbet och så , så åkte jag och Isolde upp till mina föräldrar . Åt middag och så tog jag och mamma en promenad hem till mig. Mamma och pappa är ju det bästa som jag har !
Synd att man var dum och  ung när man bodde hemma...
Men det är bra att man hann ändra på familjeförhållande medans alla är vid liv för det är ju det som är det viktigast ? Att såra och göra misstag är männskligt men att förlåta är gudomligt !

Nu måste jag verkligen ta och sova ! Ha det underbart och här har ni en bild på mig och dem som äger mitt hjärta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback